Lynhold til kørekort i Odense

Hos Weber’s køreskole kan du tage dit kørekort på ca 6 uger. Det kræver at du har førstehjælp og lægeerklæring klar, når du starter.

Under vores 6-ugers program vil du ikke blot opnå de nødvendige færdigheder til at blive sikker bag rettet, men også udvikle en dyb forståelse for trafikregler, køresikkerhed og køreteknikker. Vores erfarne og engagerede instruktør guider dig igennem en struktureret læringsproces, der fokuserer på praktisk køretræning såvel som teoretisk viden.

Kontakt for at høre mere om vores lynhold til kørekort

Er du intereseret i at tage dit kørekort i Odense hos Weber’s køreskole? Så er du meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 40 11 32 67. Du er også meget velkommen til, at sende mig en sms med dit navn og telefonnummer, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Weber´s Køreskole

Derfor

Billigt kørekort

Er du på jagt efter et billigt kørekort, så er det hos Weber’s Køreskole. Tjek vores priser her.

Det behøves jo ikke være dyrt.

Weber´s køreskole i Odense